خبرهای داغ:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد:

وصایای شهدا گنجی است دراختیار ما | گسترش فرهنگ برهنگی راهبرد دشمن برای اضمحلال جامعه اسلامی

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبیین جایگاه وصایای شهدا در بیانات امامین انقلاب، گفت: به واقع وصیت نامه های شهدا گنج هایی است که در اختیار ما قر ارگرفته است.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۹۰
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در یادواره گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ شهید والامقام روستای طاق شهرستان دامغان با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و سیره عملی و اخلاقی شهدا در جامعه، اظهار داشت: بازخوانی انتظارات شهدا با بهره گیری از وصیتنامه‌های نورانی این عزیزان راهبرد هوشمندانه امتداد مسیر انقلاب و انقلابی گری و حفظ اسلام و ارزش‌های الهی است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه آگاهی از اهمیت مطالعه وصیتنامه شهدا از منظر امامین انقلاب، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در این زمینه می‌فرماید: " این وصیتنامه‌هایی که این عزیزان می‌نویسند مطالعه کنید. پنجاه سال عبادت کردید، و خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیتنامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید. "

وی با بیان اینکه به واقع وصیت نامه‌های شهدا گنج‌هایی است در اختیار ما؛ تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در باب اهمیت این گنج‌ها می‌فرماید: " این وصیت نامه هاى شهدا که امام (ره) توصیه به مطالعه ى آن مى کردند، به خاطر این است که نمایشگر انقلاب درونی یک نفر است. هر کدام از این وصیت نامه‌ها را که انسان مى خواند، تصویرى از انقلاب یک نفر را در آن مى بیند و خودش منقلب کننده و درس دهنده است. "

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نخستین انتظار شهدا در وصایای نورانی خود از ملت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، همه باید قدردان این نهضت بزرگ الهی باشیم؛ شهید والامقام دامغانی محمد ربیع زاده در وصیت نامه خود می‌گوید: " زمان آن نیست که درخانه بنشینیم و اسلام ضربه بخورد، باید کوشش کنیم تا اسلام عزیز و مکتب اهل بیت گسترش یابد و (پیام آن) به جهان صادر گردد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود به زیبایی جمهوری اسلامی ایران را به خیمه‌ای تشبیه می‌کند که اگر آسیب ببند اسلام و قرآن و بیت الحرام آسیب خواهد دید و توصیه می‌کند برای نجات اسلام هرگز خیمه ولایت را رها نکنید، اضافه کرد: حال نباید فراموش کنیم که اصلی‌ترین گام در حمایت و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از ستون اصلی این خیمه یعنی ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه پرتکرارترین توصیه شهدا حمایت و پیروی از، ولی فقیه است، اظهارداشت: شهید گرانقدر دامغانی سید محمد میرکمالی در وصیتنامه خود می‌گوید:" امام را تنها نگذارید و اگر می‌خواهید رستگار شوید پیرو امام خود باشید. "

وی در ادامه با تأکید بر اینکه فرهنگ توجه به وصیتنامه شهدا باید یک سنت درجامعه شود، گفت: سومین موضوع پرتکرار شهدا در وصایای خود تاکید بر پایبندی بانوان سرزمینمان به حجاب است، در مقابل نظام سلطه همه ظرفیت هایش را پای کار آورده تا فرهنگ برهنگی را در جامعه ما جایگزین فرهنگ حجاب و عفاف کند و این هدف را به عنوان راهبرد اضمحلال جامعه اسلامی دنبال می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها